טעויות נפוצות בזמן מעבר הדירה

כולנו רוצים להיות המצליחים בהכול: אלה שבוחרים בחברת ההובלות הטובה ביותר וגם אלה שצולחים בקלות את יום המעבר בלי להתרגש. בפועל, המציאות לא תמיד עולה בקנה אחד עם הרצונות שלנו, וכתוצאה מכך אנו נופלים בכל מיני משוכות שגורמות ליום המעבר להפוך להרבה יותר מורכב מכפי שהוא צריך להיות. כדי להימנע מביצוע הטעויות הללו, הרכבנו רשימה שמעליה כדאי לדלג ביום המעבר, זה יבטיח לכם מעבר חלק ונעים יותר, ללא סטרס.

נתחיל מהטעות הנפוצה ביותר שמשותפת ללקוחות רבים: פאניקה. לקוחות מרגישים בלחץ ביום המעבר, והלחץ הזה מובן. עם זאת, חשוב לזכור שקו דק מפריד בין תחושת לחץ טבעית לבין פאניקה של ממש. הפאניקה לא רק שלא תעזור לכם לקדם עניינים, אלא היא גם תפריע לעבודתם של הסבלים. לכן, במקום לנפח עניינים, תמיד שמרו על פרופורציה נכונה. זכרו שכל טעות היא ברת תיקון ולכן אין סיבה להגיב בצורה מוגזמת. אם תשמרו על קור רוח, ההובלה תתקיים בצורה הרבה יותר מוצלחת.

אל תשאירו דברים לרגע האחרון
גם זו מחלה שמשותפת ללקוחות רבים: משאירים את כל הסידורים לדקה ה- 90. מדוע שתרצו ביום ההובלות, שהוא ממילא יום עמוס ואינטנסיבי, להתעסק גם בהעברת כתובות ועדכון ספקים, גם במציאת סידור לילד או לכלב וגם באריזה סופית של הציוד? ליום ההובלות מומלץ להגיע בראש שקט כמה שיותר, ולכן כל הסידורים האלה של הרגע האחרון הם מיותרים. דיברנו על סטרס? הדרך הבטוחה ביותר למנוע סטרס היא באמצעות הכנה מראש, זה לא רק יוריד מהלחץ שלכם, אלא זה גם יקל על עבודתם של המובילים.

אם כבר הזכרנו את המובילים, הרי שהדבר שהם הכי שונאים זה לגלות 'הפתעות' ביום המעבר, בדיוק כפי שאתם הלקוחות לא מעוניינים לקבל 'הפתעות' בתשלום. הכוונה לציוד גדול שהושמט מרשימת המלאי, שלעתים לא מסתכם רק בציוד כזה או אחר אלא בתכולה של חדרים שלמים. עליכם להבין שחברת ההובלה נערכת לקראת יום המעבר בהתאם לרשימת המלאי שקיבלה מכם, ולכן הפתעה כזו או אחרת לא רק מקשה על עבודתה אלא מעכבת את היום כולו, לא חבל?

בעיה בגישה
לקוחות רבים חושבים שאם ינהגו בסבלים ביד קשה, רק כך תתבצע העבודה. אתם כלקוחות משלמים, ראויים לקבל שירות טוב בין אם אתם נוהגים בסבלים בקשיחות ובין אם לא, ולכן מומלץ לוותר על הגישה הנוקשה, שלא תקדם עניינים ובוודאי שלא תוסיף לאווירה. שימו את עצמכם בנעלי הסבלים, שנדרשים לעבוד עבודה פיזית יום שלם, ותבינו שבמצב כזה לקבל בנוסף גם נזיפות זה בוודאי לא נעים. בדרך כלל, גישה שלילית ונוזפת משיגה את התוצאה ההפוכה מהרצוי: המובילים מרגישים תסכול וכעס, מה שבהכרח גם מתבטא בעבודתם.

טעות נוספת, הפוכה מזו שציינו, היא להרגיש שעליכם לצעוד על ביצים ליד המובילים. הכוונה ללקוחות שלא נעים להם להעיר כשנעשית טעות או כשמשהו לא בסדר, גם אם ההערה תהיה במקום. לקוחות ששותקים גם כשיש מקום לדבר, כדי להימנע מעימותים בכל מחיר. הסעיף הקודם לא אמור לדחוף אתכם להיות אדישים, אלא לדעת למצוא איזון בין קשיחות יתר לבין נחמדות יתר. הגישה הנכונה היא להיות נחמדים כשצריך, ולדעת להעביר ביקורת כשצריך, אחרי הכול, אתם לקוחות, לא החברים הטובים ביותר של הסבלים.

© כל הזכויות שמורות לאתר הובלה 5 | Liron Toren